czwartek, 20 sierpnia 2015

Jestem Roksana.

     Jestem Roksana i jest mi niezmierne miło, że poświęciłeś chwile swojego życia na przecztanie tego posta :)

Przedstawię wam pare faktów o mnie :)

*      *     *     *     *     *    *    *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *    

1.Mam 13 lat, po wakacjach idę do 1 klasy gimnazjum.
2.Jestem dość wysoka, mam ok.173 cm wzrostu.
3.Uwielbiam fotografie, oto kilka moich zdjęć:


4.Uwielbiam sport! Jeżdzę na waveboardzie, na rolkach, gram w piłkę ręczną i kocham W-F!
5.Bardzo lubię czytać książki i moim ulubionym autorem jest John Green, ulubionej książki nie mam :)
6.Jestem dobrą uczennicą, podstawówkę skońćzyłam ze średnią 5,83.
7.Uważam, że internetowe przyjaźnie są super, sama poznałam kiedyś na grupie na facebooku koleżankę i mamy świetny kontakt chociaż nigdy nie widziałyśmy sie na żywo (zapraszam również na jej bloga:http://mlpmya.blogspot.com/)
8.Lubie podróżować i sama świadomosć, że jestem poza domem sprawia, że jestem szczęśliwa.
9.Uwielbiam słodycze, ale staram sie je ograniczać (nie oszukujmy sie, nie wychodzi mi to za dobrze haha)
10. Tutaj 2 zdjęcia jak wyglądam:




Dziękuję za przeczytanie :) Jeśli Ci sie spodobało poleć bloga znajomym.

Roksana xoxo

2 komentarze: