piątek, 11 września 2015

Nauka powraca ze zdwojoną siłą

                                                  Witam wszystkich! :)

             Tak, już jakiś czas temu zaczął się rok szkolny. Ja zaczęłam naukę w nowej szkole, w gimnazjum. Nie zliczę ile razy słyszałam rady, żeby uważac, że będe cała od symbolicznych napisów "kici kici", oraz że wszędzie palą, ćpają, piją i jeśli ty tego nie zrobisz- nie masz życia społecznego. Z uśmiechem mogę stwierdzić, że to wszystko jest bzdurą :) Tak, jak ktoś chce zapalić w szkole-zrobi to. Jeśli nie chcesz- nie zrobisz. Proste. Wszystko siedzi w głowie i po części również w towarzystwie którymi sie otaczasz. Jeśli towarzystwo jest złe- zmień je, to banalne :)

Dużą różnice widać w ilości nauki. Niestety beztroskie dni bez nauki i sięganie do książek tylko gdy zapowiedziany jest sprawdzian lub kartkówka już minęło. Codziennie powtórzenia z obawą, że jakiś nauczyciel zaskoczy nagłym odpytywaniem- tak, to teraz mnie czeka.

Nowi ludzie też na pewno są duużą zmianą. Miałam szczęście i poza jedną bardzo ważną osobą ( na niej zależało mi najbardziej i tak bardzo chcę mieć ją w klasie) mam wszystkich innych przyjacioł i nowych również poznałam. Absolutnie uwielbiam moją nową klasę <3

Na koniec jeszcze trochę zdjęć :)
Nie wiem czy wy też, ale ja uwielbiam przybory szkolne oraz nowe książki ( ten zapach <3 )
Życzę Wam wszystkim miłego roku szkolnego, dajcie z siebie wszystko, poznajcie cudowne osoby i bawcie sie dobrze. Pamiętajcie, SZKOŁA to nie tylko NAUKA!


Roksana, xoxo

3 komentarze: