czwartek, 24 września 2015

Selfie Tag- czyli Roksana odpowiada na pytania

                                   Witam, mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze!
        Ja dziś ku swojemu zdziwieniu przychodzę z postem, którego tematem bedzię tag.
Na pewno Wam znany, mam nadzieję, że lubiany selfie tag. Wybrałam akurat ten, ponieważ pytania coś wnoszą i nie są "puste". Zapraszam! :)

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Muszę przyznać, iż lubie swoje nogi :) A najbardziej...łydki. Choć brzmi to trochę śmiesznie podobają mi się. Poza tym też moje włosy i oczy, na których temat słyszałam całkiem sporo komplementów. Teraz jeszcze przypomniało mi się, że też z przyjemnością parzę na swoje ręce i dołeczki w policzkach :D

2.Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał?
Nie zliczę, ile razy  nowo poznane osoby mówiły mi "wyglądasz jak chińczyk". Mnie jednak ciągnie do Japonii. Najbardziej do Tokio. Marzy mi się widok tych wieżowców i wyraźnie widocznego ciągłego przemysłu i ruchu. Też duużym marzeniem jest Tajlandia oraz już wcale nie daleki Londyn.
                                         zdjęcie z Google grafika
3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?
Oczywiście lekarstw, ale twócy tagu chyba chodziło o inną odpowiedz ;)
Ja stawiam na herbatę, książki i YT. Oczywiście też dobry jest sen, ale ja nie lubię marnować na to czasu nawet podczas choroby, więc wole np. poczytać książkę (psst! już niedługo na blogu recenzja ostatnio przeczytanego cuda!)

4.Jaką radę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Cóż... Należę do młodzieży :)
Ale od siebie, w oparciu o swoje ( i innych) błędy mogę napisać, że jedną z najważńiejszych wartości w życiu jest pasja. Ja kiedyś byłam szarą myszką, zawsze w młodszych klasach pytali nas o talenty a ja NIGDY nie potrafiłam udzielić odpowiedzi, czułam się beztalenciem. Ale  dzisiaj? Śmiało wymienię swoje mocne strony, znam swoje poczucie wartości i moja samoocena widocznie wzrosła!
Wszystko jest w głowie, nie bójmy się zmian! :)


5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłaś/ mogłaś być w swoim poprzednim wcieleniu?
Patrząc na mój wzrost i chęć do jedzenia stwierdzam, że na pewno byłam żyrafą ;)

6.Gdybyś mógł cofnąć sie w czasie co byś zmienił?
Pytanie już słyszałam i zawsze ta sama odpowiedz NIC. Mam za sobą toksyczną przyjaźń, pare rozmów, sytuacji które mogły sie inaczej potoczyć, ale wtedy nie byłabym tu gdzie jestem. Gdybym sie zawarłla bliskiej znajomości z osobą na którą teraz nie mogę patrzeć skąd miałabym wiedzieć jaka jest? Wszystko co mnie w życiu spotkało czegoś mnie nauczyło. WSZYSTKO. I nie żałuję niczego :)

7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Są dwie opcję i zazwyczaj obie stosuję :D
W soboty lubię spędzić czas aktywnie. Poćwiczyć solidniej ( w końcu jest wolne), spotkać się oczywiście ze znajomymi, posprzątać (tak, dla mnie to rozrywka ;) )
A niedziela jak to mówią dzien cfela :D
Wyrko, herbatka, książka, laptop i pełen luz :D

8.Co denerwuje Cie w miejscu gdzie pracujesz?
Uczę się i moim miejsem pracy jest szkoła, Publiczne Gimnazjum nr.2 :)
Aktualnie to, że nie zawsze się odnajduję, podczas W-F nie zawsze wiem, która linia przy poszczególnych grach oznacza koniec boiska. Też świadomośc, że nikt nie w szkole nie zastąpi. Jestem ja, moje oceny, moja pracowitość w oczach nauczycieli i nie mogę powiedzieć komuś "zrób to za mnie, mi się nie chce".

9.Nie mogę żyć bez...
Muzyki, przyjaciół, zdobywania wiedzy, "wspinania się wyżej", sportu.

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?

TELEPORTACJA. Nie tylko umożliwiła by mi zwiedzanie świata, ale też  mogłabym przenieść się do gabinetu Johna Greena i spytać się o dalsze losy Hazel albo z łóżka na środek pokoju i nie musiałabym męczyć się ze wstawaniem ;)


Dziękuję za przeczytanie, zapraszam do dyskusji w komentarzach, widzimy się w kolejnym poście , pa :)
Roksana xoxo

6 komentarzy: