poniedziałek, 19 października 2015

Music

Słucham rapu- jestem dresem.
Słucham rocka, metalu- jestem satanistą.
Słucham disco polo- jestem wieśniakiem.
Stara muzyka- dziadek, klasyczna- nudziarz.

Słyszałeś to już? Na pewno. Ja chyba nigdy nie zrozumiem jak, JAK można oceniać kogoś po tym, czego słucha. Muzyka jest obszerna, po to ktoś stworzył gatunki muzyczne, aby każdy znalazł coś dla siebie i to bardzo dobrze ;) Nie wyobrażam sobie jak bardzo nudny byłby świat, gdybyśmy wszyscy słuchali tego samego. Fakt, że teraz są zespoły/wykonawcy, których czasem trudno nie "hejtować".Ja też często się na tym łapię, ponieważ lubię muzyke z przekazem, z mądrym tekstem. Ale akceptujmy również muzykę tworzoną tylko dla rozrywki. I jeszcze raz powtórzę- tak jak nie ocenia się kogoś po ubraniach, włosach to tak samo po tym, czego słucha. Nie i kropka ;)

Teraz trochę o tym czym dla mnie jest muzyka a jest to trochę temat rzeka. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki. Muszę słyszeć głos ulubionych wykonawców. Muszę słyszeć gitarę, perkusję. To napełnia mnie emocjami. Muzyka poprawia mi humor, wbrew pozorom nigdy nie psuje. Uwielbiam spędzać czas na rozmyślaniu co artysta myslał jak pisał tekst, muzykę. Co jak spiewał, czy jest to dla niego ważny utwór. Wszystko jest w głosie. Ostatnia piosenka Queen (zespół legenda, ikona rocka, cudo)- Show must go on. Jeśli masz teraz chwilę to posłuchaj. Słychać ogromne emocje. W muzyce, w słowach. Zaznaczę jeszcze raz, że jest to ostatnia piosenka i na prawdę jesteśmy w stanie to odczuć. I ja to uwielbiam. Dzwięki do mnie trafiają i skłaniają do przemyśleń. Czy to nie wspaniałe?




Dziękuję bardzo za przeczytanie :) Będzie mi bardzo miło jak zaobserwujecie mojego bloga, polecicie znajomym i napiszecie mi w kometarzach co wy uważacie o muzyce, czym dla was jest.

Roksana, xoxo






2 komentarze:

  1. nie rozumiem ludzi którzy oceniają człowieka po rodzaju muzyki :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń