piątek, 9 października 2015

You can..

                                                       Hej, witam, cześć!


Czy tylko mi aktualnie chce się skakać ze szczęścia? Tak, w końcu mamy zasłużony weekend :)



Ja wczoraj miałam okazję pojechać do domu dziecka. Byłam tam pierwszy raz, wcześniej odwiedzałam tyko dom seniora. Czwartkowy wyjazd był inny niż poprzednie. Pomagałam dzieciom (zdrowym jak i chorym) w nauce, bawiłam się np. w chowanego, rozmawiałam. Na prawdę nie do opisania jest uczucie w serduchu, kiedy widzi się radośc, uśmiech wywyołany twoją obecnością. Kiedy 8 letnie ciałko cie przutula i pokazuje ci swoje zabawki, opowiada jak bardzo cieszy sie, że przyjechałeś. TAK, wystraczy że jesteśmy!

Większość z nas nie zdaje sobie sprawy ile możemy zdziałać. TY możesz dzisiaj spowodować uśmiech na czyjejś twarzy. TY możesz dać radość. TY możesz dać więcej niż myślisz.


 Jak spotkasz sąsiadke, której wysypały się na chodnik jabłka, pomożesz jej? Na prawde? Jesteśmy mocno rozwiniętym społeczeństwem w stronę technologii, ale przy zasadach dobrego wychowania wymiękamy. Aktualnie w szkołach są częste przypadki braku zwykłego, głupiego "dzień dobry".
To załamuje, serio.


Zachowajmy kulturę. Słowną też. Wulgaryzm to nie przecinek ;)
Ale to temat na innego posta.
Za dzisiaj wam dziękuję!
Pamiętajcie, że to wy ( i ja ;) ) jesteście cegiełką która może zbudować piękne społeczeństwo.






Do zobaczenia <3
Roksana, xoxo










3 komentarze: