czwartek, 29 października 2015

You have a power

 Okej. Zacznijmy od tego, że w wieelkim świecie, wśród ponad 7 miliardów ludzi jesteś ty. Jestem tu też ja, jest tu też twój nauczyciel. Jesteśmy ludzmi. Możemy być jak wróżki. Masz w sobie moc, potrafisz tworzyć magię. Nie, nie wierzę w zjawiska paranormalne, nie jestem czarownicą ani satanistą wzywającym szatana z kart. To jak czaruję? Jak samym sobą zmieniam otoczenie, ludzi? Oto jest pytanie.

Mam ręce, umiem zrobić za ich pomocą sztukę. Mogę napisać wiersz, narysować rysunek. Mam głos. Mogę zaśpiewać piosenke, pokazać światu talent. Chwilka...Talent? Mam talent? Mam to coś, czym mogę coś zmienić?

Ja jestem zdania, że rodzimy się z równymi "słupkami". Już jako dzieci, często nieświadomie "podnosimy nasze słupki". Leci w góre słupek śpiew bo wydobywamy z siebie dzwięki od małego Kiedyś możemy stanąć na scenie. Rozwijamy wyobraźnie czytając ksiązki. Zaczynając od baśni Andersena możemy sami skończyć jako autorzy sławy równej J.K. Rowling. Więc nie mów, że nie masz talentu. Masz i wykorzystaj. Do czarowania ;)

Umiemy swoim głosem wzruszać, swoim pisanym tekstem zachwycać, swoim tańcem dawać energię, swoimi umiejętnościami polonistycznimi wzbudzać podziw.

Tak, dokładnie. Mozesz sobą, po prostu swoją obecnoscią sprawić u innej osoby silne emocje.
Wykorzystaj to co masz i coś z tym zrób. Pokaż się, warto! Bo pamiętaj- umiesz czarować!

I nie wykorzystuj tego źle. To nie jest żaden wyścig szczurów! Jedyną osobą którą powinieneś z dnia na dzień chcieć pokonać to ty, a nie koleżanka.
Pokaż co umiesz w pozytywny sposób. Twoje umiejętności stóprocentowo wystarczą. Tylko twoje. Powtórzę się- to TY masz moc :)


Dziękuję! :*
Zapraszam do obserwacji, polecania bloga wśród swojego grona znajomych jak i do komentowania. Do następnego posta!
Roksana






1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia.
    I bardzo super post.
    Zgadzam się z tobą w 100%
    Czekam na kolejne post..
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń