sobota, 28 listopada 2015

I believe in karma.

Wierzę w karmę. Wierzę, że wszystko co dobre wraca do nas z nadwyżką. To co złe karze nas w przyszłości. Wierzę, że jeden dobry uczynek przekłada się na to samo w stosunku do nas. Wierzę, że chamstwo, złość, przemoc nie popłaca, ponieważ wróci do nas. Wróci.

Małe wyjaśnienie pojęcia karma dla tych, którzy po powyższym tekście czują się "nie wtajemniczeni"- jeśli nasze dobro, zło bądz obojętnoś w stosunku do kogoś obraca się w naszą stronę, odzywa się karma. Oznacza ona powrót do nas ofiarowanych przez nas emocji. I istnieje, na prawdę :)

Czy kiedykolwiek poczułeś ją na swojej skórze? Czy po zrobieniu dobrego poczułeś zwrot? Czy negatywne emocje towarzyszyły ci po popełnieniu zła?  Jestem pewna, że tak. Chociaż raz każdy tego doświadczył.

Czyż nie jest to przekonująca motywacja? Czyń mądrze zostanie ci to zrwócone. Nie czym krzywdy, jeśli nie chcesz być krzywdzony. Prawdziwe?

Jak następny raz będziesz chciał obrazić rówieśnika, mieć w czterech literach obowiązki i wykazać absolutny brak szacunku, proszę bardzo rób to. Będziesz obrażany. Olewany. Nie otrzymasz szacunku. Chcesz tego?
Gdy zobaczysz sąsiadkę przed sklepem spożywczym z porwaną siatką, POMÓŻ jej, bo gdy złamiesz sobie nogę chciałbyś mieć blisko ochotnika do pomocy.


Znacie bajkę o lwie i myszce? Król dżungli zamiast zjeść niewinne zwierzę pozostawił je bez najmiejszego uszczerbku na zdrowiu. Następnie został schwytany w pułapkę. Sam sie dał rady się oswobodzić, pędząca więc na pomoc mysz po długotrwałym procesie przegryzła nieszczęsne liny.
Morał? Karma.


Dziękuję :D
Roksana

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i wciągający post. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka świetny blog, dopiero zaczynam więc zapraszam do mnie <3
    http://m-artynablogg.blogspot.com/
    obserwuj za obserwuj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Ja juz obserwuje, czekam na to samo :*

      Usuń
  3. Też wierze w karmę. Wszystko co złe do nas wraca.
    Sama tak nawet miałam :'D

    Mogła byś poklikać u mnie w linki z dressgal ? :D
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/11/bornprettystore-dressgal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, super zdjęcia *u*
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne blog:)! zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również wierzę w karmę :)

    Kochana kliknęłabyś w link w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/dresslink-paszcz-z-biaym-futerkiem.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnego bloga, pieszesz bardzo interesująco aż z chęcią chce się czytać i czekać na kolejne posty :) !
    ja juz obserwuje i licze na to samo ;)
    zapraszamy do mnie nowy post :
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej w to nie wierzę. Staram się być dla każdego miła, no chyba, że ktoś mi podpadnie, ale z doświadczenia wiem, że nie zawsze warto :)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jak w komentarzach wyrażamy swoje opinie :D

      I jak najbardziej, ja juz obserwuję :)

      Usuń
  9. Ja też jestem zdania, ze karma istnieje. Nie jeden raz byłam tego świadkiem :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez wierze w karme i wiem, ze towarzyszy mi w kazdym uczynku:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;)
    Ja uważam że trzeba być miłym :D
    Pomimo tego że moi znajomi uważają że jestem nie miła i do tego bardzo chamska. :D
    Co powiesz na obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post! ja akurat nie wierzę w karme ;D ale staram się być miła dla wszystkich ;D zapraszam także do mnie wszystkich fanów muzyki! http://fearofthedark123.blogspot.com/2015_11_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post, ale ja nie wierze w takie coś jak karma. Robię to co uważam za słuszne, a jak mnie los pokieruje to tak bedzie. Bardzo mi się spodobały twoje zdjęcia ;)
    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam, że wierzę w powracające dobro :) Dobrze, że są ludzie którzy powielają takie myślenie i postępowanie w życiu. Dzięki temu nasz świat będzie lepszy, bo świat to my :) Jeśli zgadzasz się na wspólną obserwację, ja jestem za. Daj znać u mnie a się odwdzięczę ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post:3
    Wpadnę częsciej:D
    Zapraszam na mały konkursik:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/12/konkurs-dosc-nietypowy-d.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń