sobota, 14 listopada 2015

Mix zdjęć #1

NIE MAM ZDJĘĆ. Jesienna pogoda i blog zdecydowanie ze sobą nie współgrają. U mnie na pomorzu dosłownie codziennie pada i nie ma jak pójść na sesję za co bardzo Was przepraszam :(
Zresztą, gdy nadchodzą zimniejsze dni ja automatycznie się rozleniwiam, nic mi sie nie chce. Trochę jak u niedźwiadka :D

Jednak czy warunki atmosferyczne są w stanie zakłucać pracę bloga? Oczywiście, że nie. Zapraszam na mix zdjęć prosto z galeri mojego telefonu!





















#1 SNAP!  Zapraszam!   #2 zestaw idealny, czyli za duży t-shirt i spodnie od piżamy, które na szczęście nie dostały sie do zdjęcia :D
#3 Co można robić lepszego wieczorami, niż słuchać muzyki?       #4 A już wiem, czytać ;)

#5 #6 Nic dodać, nic ująć, lekka masakra

#7 #8 Moje miasto, kocham Gdańsk! Zdjęcie ze ślubowania, już oficjalnie gimnazjaliści :D
 #9 Jedną z najbardziej irytujących, ale i najciekawszych rzeczy? Fotografia zwierząt :)
#10 Molo w Sopocie! Moje miejsce zdecydowanie!


#11 Znacie już Akorda? Oto pies szczur, ale najkochańsze zwierzę świata.Co z tego, że nie ma zębów ;)
#12 Takie trochę wspomnienia kiedy po wyjściu na zewnątrz nie wygląda się jak mokry szczur...

#13 Ostatnie zdjęcie, jest z internetu ale kto na nim jest? Imagine Dragons oczywiście. Dlaczego do tego nawiązuję? 2 lutego zespół przyjeżdza do Łodzi i oczywiście ja również. Nie mogę się doczekać! Ktoś z Was też sie wybiera? Ktoś tak samo jak ja jedzie spełnić swoje marzenia? Do zobaczenia w Łodzi :D


Post krótki, przepraszam. Następny będzie tematyczny i bardziej zorganizowany, obiecuję!
Dziękuje, że byliście ze mną i mam nadzieję, że następny post też przeczytacie. Jeśli tu jesteście zostawcie po sobie znak w postaci komentarza lub obserwacji, to motywuje!
PA :*
Roksana

1 komentarz:

  1. Świetny post !
    Dziękuje za odwiedzenia mojego bloga !
    http://aleksandrasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń