środa, 4 listopada 2015

October Favorites

                                                                   Hej, hej! :)
 4 listopada, więc czas na drugich już na blogu ulubieńców. Październik minął mi bardzo szybko. Zdałam sobię sprawę, że już całe 2 miesiące chodzę do gimnazjum. Zabawne, czuję się jagby mineły 2 tygodnie. Czas przelatuje mi przez palce i nie wiem, czy jest to powód do radości, czy wręcz przeciwnie. Wydaje mi się, że należy trzymać się pozytywnej myśli- coraj bliżej do świąt, a później wakacji! Tak, ta wizja wystarcza, aby poczuć się lepiej :)

Pierwszą kategorią bedzie książka :)
Wyjątkowo do gustu przypadły mi dwie.
 "Igrzyska Śmierci"
Tak, dopiero teraz się zabrałam za tą książke. Absolutny klasyk i możecie się zastanawiać dlaczego taki mol książkowy jak ja zabrał się za Igrzyska dopiero teraz? Szczerze? Nie wiem. Ale jestem zakochana. Dawno nie czytałam książki przygodowej ani fantastycznej. Same romansidła ostatnio, a dzięki powieści Collins wiem, że teraz będę sięgać po książki tego typu. Następna w kolejce (uwaga, wielkie zaskoczenie) kolejna część Igrzysk!

Druga książka to "Ten jeden dzień" autorki Gayle Forman.
Ja w żadnym supermarkecie typu Biedronka nie potrafię przejść obojętnie obok stoiska z książkami. Są one tam bardzo tanie, jednak żadko zdarza się fajna lektura. Jak zobaczyłam we wspomnianej już Biedronce książkę autorki moich kochanych "Zostań jeśli kochasz" i "Wróć jeśli pamiętasz" za jedyne 25 zł nie mogłam się powstrzymać! I nie żałuję. Książka jest cudowna, opisuje życie Allyson, która postanawia wyruszyć z nieznajomym na jednodniową wycieczke. Ten nieznajomy bardzo zmienia jej życie ;)

Czas na film! Obejrzałam jeden ale całkowicie go pokochałam.
Ed Sheeran Jumpers For Goalpost.



 Zapraszam do posta-recenzji o tym filmie :)
Tam dowiecie się więcej, m.in jak wielkie wrażenie zrobił na mnie Ed w kinie.

Jedzenie!

OWSIANKA. Sam smak płatków jest dla mnie nie do zniesienia, jednak z dodatkiem startego jabłka i cynamonu? Pycha, na prawdę. Do tego płatki owsiasne są bardzo zdrowe-lekarze korzystają z ich właściwości leczniczych, sportowcy używają ich jako źródło siły, a panie cenią w nich właściwości odchudzające i odmładzające! Jak tu nie kochać owsianki!

Biała Herbata  z Liptona o smaku granata zdecydowanie skradła moje serce! Tak samo było z  herbatą z lidla o smaku pomarańczy. Są przepyszne! Jesienią smakują najlepiej, idelanie rozgrzewają w zimne wieczory. Za to uwielbiam wszystkie herbaty :D
Moim ratunkiem zimą bądz jesienią jest łożko, książka i właśnie herbata! Nic nie zastąpi tego smaku.

Pora na muzykę.
Zdecydowanie zespół Imagine Dragons. Ich  muzyka jest tym typem sztuki, który do nas przemawia. Zamiast zwykłych słów, zwykłej melodii słyszymy porady i światopogląd chłopaków. Na prawdę bardzo polecam! (pst! z kim widzę się w Łodzi 2 lutego? :) )

I cytat:


Dziękuję bardzo za przeczytanie! <3
Zapraszam do tego co zawsze, czyli obserwacji, polecanie bloga i komentarze również mile widziane, papa!
Roksana


1 komentarz: