środa, 16 grudnia 2015

#Christmas2 Dear Santa...


Drogi Mikołaju, piszę do Ciebie pierwszy raz od dawna. Nie będę Cię prosić o nową lalkę, nie martw się ;) Chciałam ci podziękować. Dziękuję, że co roku sprawiasz, że okres świąteczny jest magiczny. Dziękuję, że twoje renifery dodają uroku do świąt. Dziękuję, że powodujesz uśmiech na tylu twarzach. Dziękuję za pachnącą choinkę, za dom przepełniony zapachem cynamowu. Za kolorowe bombki i świecące lampki. Za biały puch na oknem i melodię kolęd. Za karpia i pierogi, za śmiechy i rozmowy przy stole wigilijnym.
Chciałabym Cię jednak również o coś poprosić, ale czytaj uważnie, bo to ważne. Ważniejsze niż zabawki, które chciałam w dzieciństwie. Zabierz zabieganych ludzi. Zabierz kolędy puszczane z płyty, zabierz plastikowe bombki. Zabierz zapach mandarynek z saszetek ze sklepu. Zabierz sztuczne święta.
Zabierz też zło, terrorystów. Zabierz idiotów żądnych krwi, zabierz wszystko co nie przyczynia się do szczęścia i dobra.
Wiem, że możesz.  Bo jak nie ty to kto? Nie rozumiem dlaczego ludzie w Ciebie nie wierzą. Ja wierzę.
Drogi Mikołaju, życzę Ci wesołych świąt! Spędz je prawdziwie, zaśpiewaj kolędy, zjedz 12 potraw przy stole z białym obrusem. Odetnij się od mediów na czas wigilii, spędz je z nami bez telewizji i radia. Nie technoligia liczy się w świętach, prawda?
Do zobaczenia, kochany Święty Mikołaju!

Roksana



4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany i pomysłowy post!
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń