piątek, 25 grudnia 2015

Dlaczego nic nie idzie po mojej myśli? +zakończenie serii świątecznej

KONIEC! Dzisiaj mamy 25 grudnia, pierwszy dzień swiąt trwa, a dokładniej już się kończy, więc seria idzie w las. Chciałabym Wam podziękować za komantarze i wyświetlenia <3 I jak to wszyscy sładali życzenia wczoraj, ja zrobię to dzisiaj, w końcu jutro nadal święta :D
Życzę Wam przede wszystkim radości, aby wszystkie Wasze marzenia się spełniły, aby każdy dzień wypełniony był motywacją do działania. Aby nic nigdy nie szwankowało w Waszym zdrowiu i aby każdy dzień na nowo przynosił miłe niepodzianki. A gdy zdarzy się zła, abyście sobie poradzili! Wesołych Świąt!

Siedząc przed komputerem i oglądając filmiki z rolkami w roli głównej stwierdziłam, że bardzo chciałabym wyjść pojeździć. Aha, no tak, przecież:
1) Są swięta!
2) Jest mokro!
3) Zaraz przyjadą goście!
Mama patrzy się na mnie jak na chorą psychicznie osobę a do mnie dochodzi, że rzeczywiście warunki nie sprzyjają. Ale dlaczego tak jest?

Dlaczego nic nie idzie jak bym chciała? A może to ja...nie idę jak to "coś". Niezrozumiałe? Chyba troszkę, ale już tłumaczę. Znacie pewnie przysłowie "Gdy góra nie chce przyjść do Mahometa, to Mahomet musi przyjsć do góry". Z tych słów można wykrzesać i inny wniosek, jednak idealnie nadaje się również do dzisiejszego posta. Gdy coś nie jest jak chcemy dlaczego to nienaruszalne otoczenie ma sie zmieniać? Dlaczego użalamy się nad brzydką pogodą? Dlaczego przeszkadza nam to, czego nie możemy zmienić? Zawsze jednak jest jedno, co m o ż e m y zmienić. Swoje nastawienie! Skoro nie mogę iść na rolki i nie zmienię tego to po pierwsze powinnam chyba zrozumieć dlaczego. Jakby był to tylko wymysł mojej mamy "nie możesz i kropka" może możnaby było się troszkę posprzeczać, jednak jeśli  argumety są słuszne to przemawiają i do nas. Roksana, serio chcesz jeździć jak jest mokro? Nie będzie żadnej zabawy ani efektów! Do mnie to trafia, więc co dalej? No raczej znaleźć sobie inne zajęcie. Idź poczytać, idź pomóc mamie w kuchni, pograj na komputerze. Dostosuj się do warunków zewnętrznych, przecież niemożnosć zrobienia czegoś, na co miałeś ochotę nie jest końcem świata!

Czytasz = komentujesz
Spodobało się = obserwujesz
To bardzo motywuje! <3
Roksana :)


34 komentarze:

  1. Też mam ochotę na rolki. Aż się zastanawiam czy nie wyciągnąć ich z szafy i nie zacząć szaleć po drogach? W końcu cały czas nie pada i zdarza się naprawdę bardzo fajna pogoda, nawet słońce wychodzi! Może trochę zimno, ale przecież jeżdżąc człowiek się wygrzeje. Może spróbuję... Chociaż pewnie moja rodzinka tez poparzy na mnie jak na nienormalną:D

    Pozdrawiam, życzę wesołych świąt:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak sobie jednak myślę: gdzie się podziały moje rolki??

      Usuń
  2. Rolki to chyba nie najlepszy pomysł głównie chodzi o to żebyś nie była chora :/
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie --> Klik !<- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraziłam sobie minę Twojej mamy kiedy jej oznajmiłaś, że chciałabyś iść na rolki haha ja niestety nie umiem jeździć, ale wiem, że to wspaniała zabawa, ponieważ próbowałam się nauczyć.
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! :) Wielu łask Bożych, szczęścia, radości, uśmiechu i zdrowia życzy
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też ostatnio naszło na rolki! Ale rzeczywiście pogoda średnio temu sprzyja...


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych! :) Pogoda w sam raz, haha przynajmniej u mnie. Słońce i 10 stopni :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia! Ja też czasem mam takie chwile, kiedy coś bym chciała jednak nie pora na to. To co napisałaś w "o mnie" jest świetne! A zwłaszcza ostatnie zdanie bardzo mi się podoba! Oby tak dalej! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ;D

    Zaobserwujesz? (odwdzięczę się,tylko daj znać u mnie w komentarzu ;) !)
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Odwdzieczam się też obserwacją :D

      Usuń
  12. Też mam czasem takie dni, w których nic nie wychodzi mi tak jak ja bym tego chciała. Świetny post i śliczne zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie tu u Ciebie :)
    co do wspólnej obserwacji, zacznij i daj znać u mnie :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  14. pytałaś się o wspólną obserwacje pewnie ja już zaobserwowałam teraz czekam na ciebie
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj z nać u mnie w komentarzu.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny wpis,strasznie szybko te święta zleciały,ja jakoś ich nie czuje,może to przez pogodę :/
    mycrazyworldpaula.blogspot.com
    wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  17. haha pomysłowa jesteś :P nie umiem jeździć na rolkach, ale czasem warto robić rzeczy, które nie wydają się normalne :P
    super zdjęcia :)
    choć już po świętach to również życzę Wesołych Świąt ! :*
    +obserwuję ♥ zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? : )

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia probiłaś, najbardziej przypadło mi do gustu ostatnie i przedostatnie cudowne :)
    wspólna obserwacja?
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Och chyba każdy ma taki dzień, że nic kompletnie nie wychodzi, ja mam takie dni często :)
    Wspólna obserwacja?
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham jeździć na rolkach! Ładne zdjęcia.:D

    http://lovewhitehair.blogspot.com/ Obs.? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do nas :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowe lampki :) .
    Obserwujemy ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjecia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Tobą - pogody nie zmienimy, ale nastawienie tak :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń