czwartek, 31 grudnia 2015

Już za kilka godzin!

Wczoraj podsumowałam rok 2015, lecz nie zmieściłam tam wszystkich informacji związanych z Nowym Rokiem, więc dzisiaj małe dokończenie ;)

Po pierwsze i najważniejsze chciałabym Wam życzyć  zdrowia, aby nic Wam nie dolegało i nie hamowało, dużo szczęścia, radosnych chwil i ludzi, którzy Wam to szczeście dostarczą! Wiele nowych wspomnień, lecz i pamiętania starych i umięjętności cieszenia się z tego, co było. Abyście nic nie żałowali i korzystali  z życia na całego! Aby niczego Wam również nie zabrakło a jeśli już zdarzą się chwilę niedostatku, abyście sobie poradzili! Spełnienia wszystkich, nawet najskrytszych marzeń! Aby każda czynność wykonywana w nowym roku dawała wam satysfakcję oraz radość i dodatkowo dla blogerów dodam stale rosnącą liczbę oddanych czytelników i samych sukcesów- w blogowaniu i nie tylko!

A teraz chciałabym zachaczyć o temat postanowień noworocznych. "Zmień się dla siebie, nie dla nowego roku" to powiedzenie często funkcjonujące między nami, lecz czy jest prawdziwe? Z jednej strony prawdą jest to, że nie musimy poprawiać się tylko z okazją, nie musimy czekać na jutro, na poniedziałek czy na nowy rok, możemy zrobić to w każdej chwili, jednak nie ulega podważaniu fakt, iż rozpoczęcie nowego roku jest momentem idealnym na zmiany na lepsze. Jest to motywacja i mam wrażenie, że dużo prościej jest rozpocząc zmiany, gdy po części już przyjęte jest pisanie postanowień. Mamy wtedy też wrażenie, że nie jesteśmy sami, a to naprawdę bardzo ważne. Pewność, że mnóstwo osób razem ze mną właśnie zmaga się z trzymaniem się swoich postanowień i robi to po to, by w końcu osiągnąc wymarzoną sylwetkę, wyniki w nauce, spełnić swoje marzenia lub
być lepszym człowiekiem. Powodem wyrzeczeń mogą być oczywiście również inne powody! Ale głownie chodzi mi o to, że jeżeli teraz, na nowy rok macie ochotę się zmienić, poprawić to TAK, TERAZ JEST TEN MOMENT. Ale nie tylko teraz, możemy to zrobić w każdej chwili, wystarczy tylko zacząć, tylko zrobić pierwszy krok dalej jakoś pójdzie samo. Wytrwałość jest tym, dzięki czemu zaczęliśmy i się nie poddaliśmy, jednak później już przeważa nawyk. Nie poddawajcie się, NIE WARTO!

Dziękuję :) Jeśli czytasz, proszę skomentuj!
Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku!

25 komentarzy:

  1. Nie warto zmieniać się dla innych oni na pewno kiedyś Cię zostawią, a my pozostaniemy sami dla siebie. Nowy rok daje nam dużo możliwości do zmian, dlaczego by ich nie wykorzystać?
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zmień się dla siebie nie dla Nowego Roku" kurcze piękne powiedzenie! Dla mnie jednak nowy rok jest taką motywacją! Udanego i szczęśliwego Nowego 2016 Roku! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie też motywuje! Ja już ciebie obserwuję i z tego co widzę ty również obserwujesz mnie haha :D

      Usuń
  4. Ja mam kilka postanowień, ale jeszcze nie udało mi się zacząć je spełniać :D
    Ja również obserwuję :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam to samo postanowienie co Ty, zobaczymy czy sie uda!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szczęśliwego nowego roku i aby ten rok był bardzie szalony niż poprzedni ;*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm co do postanowień noworocznych; z jednej strony to tak fajnie wejść w nowy rok z nowymi postanowieniami, ale tak naprawdę każdy dzień musi być wyjątkowy :)

    ZAPRSZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Młodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog i śliczne zdjęcia:) obserwuję!
    Zapraszam do siebie i będzie mi bardzo miło kiedy zostawisz cos po sobie :P
    pozdrawiam i całuje :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny blog <3

    obs/obs? kom/kom ? :D

    ja już :)

    http://kana-kaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Nominowałem Cię do Liebster Blog Award w ramach uznania, za dobry blog. Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na 11 pytań i nominowanie kolejnych osób. Zapraszam po pytania - http://kartkastrony.blogspot.com/
    Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super zdjecia!! <3 xxx

    Na blogu post z wakacji! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) Obserwuje!
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie też wszystkiego dobrego! Ja w tym roku zrezygnowałam z postanowień, postanowiłam żyć chwilą :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. ja żyję chwilą a i tak zmieniam większość na lepsze i nie potrzebuję postanowień noworocznych :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! :) Ja mam zamiar zrobić ze dwa postanowienia noworoczne. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały post, piękne życzenia:) i piękne mądre słowa:)
    Obserwuję - zapraszam do nas, będziemy mega szczęśliwe jeśli nasz blog Cię zainteresuje i dołączysz do obserwatorów :)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego 2016 roku :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post i design bloga ~~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojaaaa byłaś na koncercie Marsów? O.O <3
    Mnie tez nominowali pare razy i raz zrobiłam posta, ale teraz sie juz nie bawie w to <3 :D Ale Gratuluje nominacji!
    Obserwujemy? :) Daj mi znać! http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń