wtorek, 5 stycznia 2016

Nominacja do LBA!

Hej kochani! :D
Z radością informuję Was, że zostałam przez Mateusza z http://kartkastrony.blogspot.com/ nominawana do LBA! Dziękuję bardzo!
A co to właściwie jest?  Posłużę się gotowym już tesktem, ponieważ określa wszystko najlepiej jak sie da, oto on:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".



A więc bez zbędnego przedłużania przejdzmy do pytań! 
  
                                            Skąd pomysł na nazwę twojego bloga?
Nazwa, time to be alive jest cytatem z piosenki "do or die" zespołu 30 seconds to mars, jednak widniejący na szczycie strony nad moim zdjęciem (^^^^) znaczy również coś więcej, jest powodem mojego dołączenia do blogosfery, chciałam poczuć, że robię coś więcej, rozwijać pasję do pisania i być "żywą" rownież w internecie, mieć swoje miejsce :)
Kto jest  twoim aktualnym idolem i za co go cenisz?
Moim idolemi jest trójka osób, 30 seconds to  mars. Jared Leto, Shannon Leto i Tomo Milicevic,Za co? Bo pokazali, że m o ż n a. Że marzenia się m o g ą spełnić. Jared ze swoim starszym bratem Shannonem dorastali w niedostatku, ich mama nie miała ukończonych  nawet 18 lat, gdy na świat przyszedł starszy Leto, ojciec ich porzucił. Nie mieli nic. A teraz?  Na koncie 4 płyty, a 5 się "robi", rekord Guinessa za najdłuższą trasę koncertową i niezliczoną liczbę osób, które ich wspierają i kochają, nazywają się oni Echelonem <3
Cały czas pokazują swoją kreatywność, kawałek Up in the air został wsytrzelony w kosmos! Jared udziela się na portalach społecznościowych i ma świetny kontakt z Echelonem, który występuje w ich teledyskach.

  Co odpycha cie w ludziach?

Najważniejszą rzeczą jest kłamstwo,  nienawidzę fałszywych ludzi, gdy każda informacja na ich temat jest nieprawdą i właściwie mamy pewnosć, że wszystko co mówią i piszą nam na bieżąco jest fałszem. Zdarzają się nawet ekzemplarze, którym nie wierzy się w odpowiedz na pytanie "co robisz?"
Kolejna rzecz to "szara masa", czyli ludzie, których jedynym zainteresowaniem jest facebook, Którzy nie mają własnego lubianego gatunku muzycznego, słuchają wyłącznie tego, co modne, ta sama sytuacja z ubraniami "podoba mi się to, ale jest nie na czasie".  Ehh...

Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?
Zdecydowanie bez rodziny i przyjaciół. Jak mogłabym normalnie funkcjonować bez mamy? Babci? Karoliny? Ani? Sam obraz tej sytuacji w głowie wywołuje u mnie niepokój.

Jaki smak współgra z twoim charakterem?
Trudne pytanie, trudne. Stawiałabym jednak na słodki. Jestem zazwyczaj miła, i  niestety nie potrafię odmówić  wielu osobom potrzebującym mojej pomocy, nawet jeśli mi to nie na rękę :/

Jakie było najbardziej oryginalne danie, które udało ci się kiedyś zjeść?
Kolejne trudne pytanie, jednak na to nie jestem w stanie odpowiedzieć, ponieważ nie jadłam żadnych ciekawych potraw. Nie lubię nowych smaków, próbuję jednak nic mi nie smakuje. Trudno, mi to nie przeszkadza haha :D

Co skłoniło cie do założenia bloga?

Jak napisałam wcześniej, chcę mieć swoje własne miejsce w internecie, gdzie mogę pisać co chcę, wstawiać  zdjęcia i rozwijać swoje zainteresowania.

Masz możliwość zadania jednego pytania, jednej znanej osobie. Kto to by był i jak brzmiałoby pytanie?
Byłaby to Suzanne Collins i pytanie- po prostu o samopoczucie ;) Poza tym chciałabym jej bardzo podziękować za jej dzieła literackie, za to, że uświadomiła mi jak waże są niektóre wartości i że warto walczyć w obronie tego, co słuszne.

Czy kiedykolwiek spełniło się jakieś twoje marzenie?
Oczywiście, jednym z nich jest koncert Marsów, innym po prostu to, że mogę robić to, co kocham. 

Czy jest piosena, która przypomina ci konkretne wydarzenie lub osobę?
Justin Timberlake "Mirrows" przypomina mi o wakacjach na wsi, na Świątkach. Graliśmy przy "lustrach" w gumę, miłe, choć dalekie wspomnienia :)
                                     Pytanie, które zawsze sprawiają ci ogromną trudność?
O  szkołę. Lubię się uczyć (naprawdę) i mam dobre oceny, jednak robie to dla siebie i ewentualnie dla mamy, żeby była dumna. Dla nikogo innego i nie lubię się chwalić. Tak samo jest z pytaniami "o fajny telefon, ile kosztował?" nienawidzę pytań o cenę bo jak już wspomniałam nie lubię się czymś chwalić i nie wiem po co komu takie informacje, mogą sprawdzić je w internecie.


        I naginając zasady niestety nie nominuję nikogo, z prostej przyczyny- wszystkie moje ulubione, mało rozwinięte blogi nominację już dostały :)



Dziękuję :)
Roksana
                                  

19 komentarzy:

  1. świetny post. Też nie wyobrażam sobie życia bez ciebie <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi, bardzo rozwinięte. Widać, że się starałaś! Bardzo fajny pomysł na wzięcie fragmentu piosenki lubianego zespołu jako tytuł bloga.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby, nudne LBA, a u ciebie były bardzo kreatywne i przemyślane decyzje :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie na wszystko odpowiedziałaś. Zwłaszcza, że mało kto napisałby, że bez rodziny nie wyobraża swojego życia, tylko by wymieniał idoli, znajomych itd. :)
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi na pytania, zainteresowałaś mnie odpowiedzią o 30STM :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Własne miejsce w internecie to coś cudownego <3
    Zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pytania i odpowiedzi :)

    http://helloquanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Kreatywnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam 30seconds to mars a w szczególności tę piosenkę - niesie ze sobą dużo wspomnień

    gratuluję nominacji i oby tak dalej!

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie ;)
    Ja również nie wyobrażam sobie życia bez bliskich ;)
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Marsi, Marsi, Marsi SUPER post!
    Kocham cię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne odpowiedzi na pytania ♥ Bardzo lubię 30 Seconds to Mars ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi mądrze napisane. Ach słyszałam coś nie raz marsach chyba pora posłuchać chociaż jednego z ich utworów!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje nominacji :) Podoba mi się twój blog i sposób pisania, więc zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nominacji!
    Ciekawe odpowiedzi. Można się trochę o tobie dowiedzieć w tym poście. :)
    http://alisjas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie mi się czyta twoje posty. Fajny blog. :)
    Zapraszam do siebie http://nevjes94.blogspot.com/
    Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń