piątek, 26 lutego 2016

Q&A- po raz pierwszy odpowiadam na pytania

Heej! Nadszedł ten piękny moment, gdy odpowiem na zadane przez was, czytelników pytania :)
Bardzo dziękuję za duży odzew z waszej strony, nie spodziewałam się aż 15 pytań, miło mnie zaskoczyliście <3
W tym poście odpowiem na siedem, ale pozostałe zapisane są na kartce i poczekają na następne Q&A więc bez obaw :D

A więc zapraszam :)

1) Czy wyobrażasz sobie skończyć z blogowaniem?

Wiem, że kiedyś w moim życiu zabraknie na to czasu, jednak mam z moim internetowym miejscem duże plany i nie dopuszczam do siebie wiadomości, że mogłabym przestać pisać w najbliższym czasie. Póki mogę i chcę- będę. Jednak nic na siłę, gdy stwierdzę, że nie sprawia mi to już radości to na pewno nie będę siedzieć tu na siłę.
Jestem początkującą blogerką i nawet dobrze nie zaczęłam, więc w mojej głowie nawet nie pojawiła się myśl, by kończyć.

2) Czym kierujesz się w życiu?
Pasją. Rozumem. Intuicją. I opinią innych.
Z ostatnim muszę skończyć. Jak najszybciej.

3) Opisz siebie w jednym słowie.

Roksana.
Wiem, "genialna" odpowiedz, jednak wydaje mi się, że jestem dość skomplikowana  i opis siebie mogłabym pisać i pisać, aż powstałaby książka i w jednym słowie sie po prostu nie da. Więc wstawiam swoje imie i całą prawdę o mnie zawarta w tym jednym słowie.

4) Jak spędzasz wolny czas?
Wolnego czasu w roku szkolnym mam mało, ale teraz (i tylko przez najbliższe 2 dni) mam ferie i na brak czasu już nie narzekam.
Więc czytam. Do tego marnuję czas przed komputerem. Słucham muzyki i jem. No i oczywiście bloguję! Gdy pogoda dopisuje dużo się zmienia. Rolki, deska, bieganie, rower-kocham to. Uwielbiam sport na zewnątrz, najbardziej oczywiście rolki.

5) Co mnie motywuje?
Ja sama. Mój postęp jest najlepszą motywacją, porównanie siebie w aktualnym stanie i rok temu daje wielki zastrzyk energi do dalszego działania.
No i przyjaciele! Np. w blogu motywuje mnie Karolina, cały dzień czekając na posta. Wiem  wtedy, ze jest ktoś, kto chce to czytać i, że są osoby, dla których warto.

6) Jak wpadam na pomysły na posty?
Nie ma żadnej skomplikowanej techniki, każdą moją sytuację łączę z blogiem, moje przemyślenia zapisuję i publikuję, ciekawe wypady i przygody upamiętniam zdjęciami i w domu dodaję tekst, po części na pamiątkę.
Teraz, pisząc, wiem, co będzie w następnym poście i często tak jest. Samo przychodzi :)

7) Czy jesteś zadowolona z rozwoju bloga?
Byłam. Przez pewiem czas wszystko szło jak burza, a teraz, przez moje lenistwo się zatrzymało. Jednak teraz mam w planach wrócić do tego, co było. Częściej pisać i być aktywniejsza  na innych blogach.
Teraźniejsza cisza nie zmienia faktu, że jestem bardzo wdzięczna za 40 obserwacji! Dziękuję wam, obserwatorom i nowe osoby zachęcam do zostania ze mną na dłużej i bycia na bieżąco z nowymi postami. Dobijamy do okrągłej pięćdziesiątki? ;)

To już na tyle, dziękuję do przeczytania i widzimy się w następnym poście! :)
Roksana

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo sama muszę zrobic Q&A :). Fajne odpowiedzi i wydaję mi się, że na wiele odpowiedziałabym podobnie jak ty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Q&A ;D Życzę Ci żebyś znów była w pełni zadowolona z swojego blogowania ! Sukcesów ;)
    Zapraszam do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam sporty na zewnątrz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez kieruje sie opinia innych i intuicja :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, też czasem jestem sama dla siebie motywacją :))

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba o każdym można by było napisać książkę zatytułowaną jego imieniem! Mam nadzieję, że szybciutko znowu nabierzesz motywacji i blog przetrwa długo.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JA motwuję się poprzeż innych :P
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te pytania :) ! A twoje odpowiedzi też są świetne <3


    Nowy post! Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i post :)
    Pytałaś u nas na blogu o współpracę, więc dresslink sam do nas napisał. Najczęściej właśnie po jakimś czasie prowadzenia bloga jakaś pani do ciebie napisze właśnie o taką współprace:)
    Dziękujemy za klikniecie i obserwuje :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie właśnie kończą się ferie i muszę przyznać, że spędziłam je w podobny sposób. Czytałam, czytałam i pisałam, nic więcej :) A teraz czas powrócić do szarej szkolnej rzeczywistości :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, a odpowiedzi są świetne :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. taka młoda dziewczyna a juz bloguje! :) swietnie! cieszy mnie jak ktos realizuje swoje pasje i sprawdza jak radzi sobie w roznych rolach :) ladny blog :0
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja, piękna jesteś <3
    Obs za obs? Jak zaobserwujesz to napisz
    w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawie odpowiadasz :)

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń