poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Jestem obserwatorem

Jestem dziwnym typem człowieka, który pomimo, że próbuje wykorzysztać swój czas na tym świecie w 100%, to nie wystarcza. Swój rutynowy plan dnia znam doskonale, często jest podobny, momentami wręcz taki sam jak poprzedniego dnia. Zabrzmi to dziwnie, ale życie tylko swoim życiem robi sie nudne. Hm, "nudne" to jednak złe słowo z uwagi  na to, że uważam swoje dni za urozmaicone (chociażby przez bloga), a dwóch antonimów chyba w opisie użyć nie mogę. Nie wyobrażam sobie teraz nie robić nic dodatkowo, nie udzielać się w internecie, nie jeździć na rolkach, nie robić zdjęć. I to jestem cała ja, wszystko co robie mnie opisuje. Takiego opisu jestem ciekawa również u innych.

Momentai wyglądam wręcz na idiotę, gdy podczas jazdy samochodem wpatruję się w innych ludzi. Niezwykle urocza wydaje mi się dziewczynka robiąca pierwsze kroki (dosłownie ;)) na  różowych rolkach. Albo chłopczyk goniący mame z patykiem. Ciekawi mnie co ktoś inny robi w tym samym czasie co ja? Jak rózni się jego podejście do życia, w co wierzy, co uważa za wartości priorytetowe, a co za drugorzędne? Czy je zupę pomidorową z ryżem czy z makaronem, woli czytać czy oglądać filmy, czekoladę czy chipsy? Intersuje mnie praktycznie wszystko związane z życiem innych (nie, nie jestem stalkerem haha).
  Właściwie, to nie tylko życiem, ale i całym światem. Nigdy nie rozumiałam ludzi lecących na wakacje w niewiedzy gdzie bedą przebywać. Takich, co nie wyrażają żadnej ciekawości i liczy się tylko dla nich fajny basen i wysoka temperatura. Ja kocham zwiedzać, zobaczyć coś, zrobić zdjęcie i nasycić się tym widokiem. Takie obrazy zostają w naszej głowie na długo i nie sądzę, że ja dotychczasowe podróże szybko zapomne, bardzo prawdopodobne, że nigdy mnie te wspomnienia nie opuszczą. Wszystko co mnie otacza wydaję się obce i jednocześnie przyciągające jak magnes. Chciałabym w życiu zobaczyć wszystko, co sie da, każdy zamek, pomnik, każde miasto i każde jezioro.

Podsumowując mała rada ode mnie- wokół jest tyle interesujących rzeczy. Spróbuj czasem oderwać się od komputera i szarej rzeczywistości, wyjdź na plac zabaw, usiądź na ławce i zobacz, jakie to wszystko piękne. Jak dzieci bawią się w chowanego, pamiętasz, gdy ty to robiłeś? Powspominaj, nie bój się tego. Świat cie nie odrzuci, on jest zagadką i aż się prosi o odkrycie. Tu krzyczy błagalnie o  swoje miejsce cytat z książki "Światło, którego nie widać" (swoją drogą, w czwartek post właśnie o tej pozycji ;))

"Otwórzcie oczy i popatrzcie na to, co możecie zobaczyć, zanim zamkniecie je na zawsze."

Dziękuję za przeczytanie, obserwacje i komentarze,
 Roksana :)


13 komentarzy:

  1. Ludzie często są zamknięci i liczy się dla nich tylko laptop i telefon... Przykre. Ja też interesuje się życiem innych. Jadąc samochodem patrze się na ludzi jak jakaś wariatka haha, ale wszystko jest dla ludzi. Odkrywajmy świat.
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry post, Ci powiem! :) Ja też jestem ciekawa świata i mam chęć poznawania innych, jacy oni są, co lubią robić. Fajnie, że spotkałam prawie osobę w moim wieku w blogosferze haha :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na ROZDANIE! :)

    ROZDANIE NA BLOGU - KLIK! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny odcień włosów <3 Farbowałaś ? Znasz może numer farby ;D?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie farbowałam, jestem na to troche za młoda haha :D
      Dziękuje!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj blog zainspirowal mnie do zalozenia swojego i bardzo ci za to dziekuje :)
    Zapraszam na mojego
    mkoxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze napisany post, a cytat na końcu dał mi do myślenia! Jest taki prawdziwy :/
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nigdy nie siedzę na miejscu i jestem ciekawa nowych przygód co opisuję na blogu na który zapraszam. Pojawił się już nowy post
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/04/w-zyciu-piekne-sa-tylko-chwile.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie :D
    nieziemskistyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post, myślę, że nie ty jedyna jesteś ciekawa co inni robią w tym samym czasie co ty, życie drugiego zwykłego człowieka może być ciekawsze niż się wydaje :D
    http://mlekoenjyzedoegzolw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i mądry post zmuszający do refleksi. Mam taki sam sweterek 😂Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając tą notkę poczułam jakbyś opisywała mnie. Również bardzo lubię obserwować ludzi, jak kolwiek dziwnie to nie brzmi. Bardzo interesuje mnie to jakimi są ludźmi, jakie historie są z nimi powiązane, dokładnie wszystko. :)
    Rada jak najbardziej słuszna zważając na dzisiejszą młodzież :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń