wtorek, 3 maja 2016

Kim jest bloger?

Kim jestem? Jestem blogerką. Nie ważne, ile mam obserwacji, wyświetleń i komentarzy. Nie ważne, ile piszę, jak często i o czym. Piszę, to jestem- proste.

Pisanie postu zajmuje mi około godziny. Dla jednych to dużo, dla innych mało, dla mnie w sam raz. Wiem, że niektórzy piszą przez 2 godziny, a inni pół, to kwestia indywidualna. Jednak blogowanie to nie tylko pisanie.
To też aktywność w blogosferze. To promowanie bloga (większość osób to robi, mało z nich się przyznaje), odwiedzanie innych internetowych domków i zostawianie po sobie śladu. 
To zziębnięte ręce od trzymania aparatu zimą i przeziębienia od pozowania w krótkim rękawku. To ocenianie otoczenia pod względem dobre/złe miejsce na sesje. 
To ciągłe planowanie pomysłów na posty w głowie, wyłapywanie ich z każdej codzienniej sytuacji. Szukanie inspiracji w zwykłej rozmowie.
To przerwy i powroty do pisania, chwile ciężkich wątpliwości oraz dni pełne silnej motywacji. 
To czytelnicy, radość z ujrzenia komentarza tej samej osoby pod piątym, dziesiątym wpisem. Radość z każdej obserwacji, komentarza. Szczęście wynikające z satysfakcji, świadomość, że nasze "wypociny" ktoś czyta.
To nagłe przypływy weny, pisanie w nocy, czy na wyjeździe w notatkach telefonu.
To niezwykły stres, obawa przed hejtem.
Chęć wyróżnienia się.
Ciągła potrzeba czasu, dążenie do poprawy.
I pasja, z zawzięciem stukanie w klawisze i uśmiech od ucha do ucha na widok skończonej pracy. Nieraz opadające ręce, wrażenie bezsilności, które pokonuje niewidoczna nić łącząca mnie z blogiem. Nie potrafię przestać pisać. Robię przerwy, mam okresy bez weny i jakiejkolwiek ochoty na blogowanie, ale moje życie już uległo zmianie przez to internetowe miejsce, jak tu teraz to opuścić? Niewykonalne-chciałoby się rzec. Nigdy nie żałowałam założenia bloga, a miałam chęć go raz usunąć. Dzięki Bogu, że się nie skończyło śmiercią internetowej cząstki mnie.


Oto kim jest bloger, z jakimi zmaga się trudnościami i jaką radochę przynosi pisanie pasją.
Wszystkie opisane tutaj doświadczenia są moje i nie musicie zgadzać się z każdym punktem (tak właściwie, to możecie mnie nawet wyśmiać, nikt wam nie broni). 
Jeśli coś w waszym przypadku jest inne- dajcie mi znać w komentarzu. Chętnie poczytam wasze spojrzenie na definicję blogera.

Dziękuję, za przeczytanie.
Jeśli podoba ci się jak piszę, pamiętaj o obserwacji oraz komentarzu.
Do następnego wpisu,
Roksana.

8 komentarzy:

  1. Ty napisałaś tego posta w ok. godzinę, ja przeczytałam go w jakieś 5 min... I co ? I chcę żebyś poświęcała kolejne godziny, bo dla mnie 5 minut to zdecydowanie za mało !
    Masz wielki talent ! Nie zapomnij o nim :)

    Zajrzyj jeśli chcesz ... Jestem nowa :P http://myselfandperfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo irytują osoby które ledwo co zaczęły pisać i już mówią jestem blogerką/em. Wiem niby tak jest, ale trzeba na to trochę zasłużyć :D Ja nadal się tak nie mianuje.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje,że jestem blogerką.Cały czas pracuję,wydaje mi się,że zasłóżyłam.Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie do końca czuję się blogerką, ale to może przez to, że chciałabym aby takie były moje początki, a później coś nowego, innego. Tak blogerzy wkładają mnóstwo pracy w to co robią, ale ile radości zyskują! Wspaniale, że czujesz chemię do pisania! To rozwój, nawet jeśli na jakimś etapie zmienisz plany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:*
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie piszesz widać że masz talent do tego, świetny post ;)
    http://blondbme.blogspot.com/

    Buziaki :* /Inia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane :D
    Zgadzam się w 100%. Lecz sama siebie blogerką by nie nazwała,w sumie nie wiem dla czego. :)
    Poklikałabyś u mnie w linki z ubraniami w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna :*
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry post!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń