czwartek, 9 czerwca 2016

CIY- idealne śniadanie

Zgadnijcie, co oznacza Roksana biegająca z aparatem i robiąca zdjęcia garnkom, miskom i ziołom? No, oczywiście! Post kulinarny, prosto z kuchni! ;) Dzisiaj przedstawię Wam mój przepis na naleśniki amerykańskie(nie do końca mój, bo znaleziony gdzieś w internecie, ale cii) Poza smakiem ciasta cudowna jest w nim konsystencja, ponieważ jest gęsta i bardzo łatwo stworzyć placki o podobnej wielkości, co, wiadomo, cieszy oczy. A po usmażeniu są chrupiące z zewnątrz i cudownie miękkie w środku, uwierzcie, smakuje to obłędnie!
Jest to porcja na 4 osoby (to ważne, ja zrobiłam za dużo i musiałyśmy z siostrą oddać resztę ciasta bratu, który, swoją drogą bardzo się ucieszył). Będziemy potrzebować: 2 szklanki mąki, 2 jajka, 1,5 szklanki mleka, 75 gramów roztopionego masła, 3 łyżeczki proszku do pieczenia, 1/3 szklanki cukru pudru, szczypta soli.
Wykonanie banalne- wszystkie składniki wrzucamy do miski i miksujemy. Cóż może być piękniejszego niż proste, szybkie, a pyszne jedzonko? Po dokładnym wymieszaniu formujemy z masy okragłe placki na rozgrzanej patelni. Pamiętajcie, o jakimś tłuszczu, jeśli nie chcecie, aby naleśniki się przykleiły. Smażymy kilka minut na jednej stronie i przewracamy. Podanie? Według uznania. Ja lubię ułożyć z placków stosik i polać syropem klonowym, jak w simsach :D Równie pyszne są w domową bitą śmietaną, ale uwaga, nie bądźcie tak głupi jak ja i upewnijcie się, czy na pewno dosładzacie cukrem, bo moja biała piana wyszła coś za słona. Dżem, miód, jogurt, cukier puder- wszystko się nada, ten przepis w kwesti podania oraz dekoracji daje Wam duże pole do popisu!
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że spróbujecie zrobić to w swojej kuchni. Proszę o komentarze, bo to na prawdę dużo dla mnie znaczy. Pamiętajcie, że z boku macie opcję "dołącz do tej witryny" i nie obrażę się, jak klikniecie. Dziękuję, Roksana.

19 komentarzy:

  1. Ooo jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie to aż chce sama zrobić, ale czy wyjdą? Wole nie próbować wcale nie zrobię ich dlatego, że mi się nie chce wstać :D Ale na jutrzejsze śniadanie przepis już mam! Ogólnie to dużą uwagę przyciągają te zdjęcia które mają obłędną jakość też jest to ważne na blogu, bo od razu widać, że jest bardziej profesjonalny.
    Super pościk
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się, że nie ma nic lepszego jak proste, i przede wszystkim smaczne jedzonko. Te naleśniki wyglądają przepysznie, idealne rozpoczęcie poranka!
    Obserwuję- czekam na więcej takich pomysłów.

    Zapraszam --> hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zrobiłaś mi smaka!Aż,chcę teraz zjeść♥
    SMACZNIE TO WYGLĄDA!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naleśniki w szczególności z owocami i oczywiście dżemem, ale jeżeli chodzi o pancakesy to z syropem klonowym i również owocami! Twoje wyglądają świetnie i teraz zrobiłaś mi smaka :D
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu ja naleśniki KOCHAM !!!
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham, KOCHAM pancakejki:) Gdyby nie to, że staram się trzymać diety, jadłabym je codziennie. Ja osobiście podaję je z domowym dżemem, truskawkami, brzoskwiniami i odrobiną płatków migdałowych :)
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat głodna jestem :D

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham robić placuszki na śniadanie <3 Niestety rzadko mam czas na to ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robiłam ostatnio podobne ale z bananem, pycha!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam smaka, a w związku z tym, że śniadania jeszcze nie jadłam to lecę przetestować przepis :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam gotować i takie naleśniczki wypróbowałam jakiś czas temu :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna szukałam przepisu na takie naleśniczki. Wypróbowałam już wiele, ale jednak zawsze było coś z nimi nie tak. Więc już wiem co zjem w niedzielę na śniadanie :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zrobilas mi smaka na nie ! probowalam je kiedys zrobic ale mi nie wyszly a przepis sie nieco różnił od Twojego wiec moze tym razem znowu sprobuje lecz teraz wykorzystam Twoj przepis :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm przepysznie wyglądają! <3
    Narobiłaś mi na nie ochoty i chyba przy najbliższej okazji zrobię je na śniadanie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Często robię podobne, pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają przepysznie, z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wyglądają *-*

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń