środa, 22 czerwca 2016

Nie chcę zapomnieć szelestu liści

Wiecie co lubię robić? Lubię pstrykać zdjęcia. Lubię śmigać na desce. Lubię wywracać się podczas obrotów na rolkach. Lubię zmieniać swój świat za pomocą kartek pełnych słów. Lubię pisać przekazując tym emocje. Lubię śmiać się do bólu brzucha. Lubię siedzieć na krawężniku. Lubię bawić się na huśtawce na pobliskim placu zabaw. Lubię jeść pizzę. Lubię opowiadać tysiąc razy ten sam żart, aby zirytować przyjaciół. Lubię obserwować zachody słońca. Dostrzegać różne odcienie błękitu na niebie. Lubię oglądać oglądać kreskówki. Lubię słyszeć ptaki podczas spacerów. Bawić się z psem. Śpiewać ze szczotką imitującą mikrofon. I lubię usiąść wieczorem z kubkiem herbaty i pomysleć o wszystkich szczęśliwych momentach, kiedy robiłam rzeczy wymienione wyżej. Boję się. Bardzo się boję, że zapomnę. Pamięć nie pomieści wszystkich zachodów słońca. Wszystkich niezaplanowanych, spontanicznych wyjazdów ze znajomymi. Nie będę pamiętać długich spacerów z przyjaciółką. Jak opuszczę szkołę mogę nie pamietać koloru ścian w sali od polskiego. Jak wyjadę z miasta, gdzie się wychowałam mogę zapomnieć ulubione trasy do biegania. Po przeprowadzce może gdzieś zaginąć zapach pościeli w łóżku. A ja nie chce. Pragnę zapamiętać wszystko tak, jak jest. Chciałabym zatrzymać na zawsze w pamięci każdy przejazd pociągiem. A zapomnienie juz daje ciche znaki. Powoli w głowie gubią się mosty na wsi, na drugim końcu Polski, w której nie byłam od paru lat. Chciałabym być w stanie zatrzymać każdy obraz na zawsze. Każdy dźwięk i zapach. Każdy dotyk. Szelest liści. Skrzypienie desek podłogi. Po co? Bo lubię. Lubię pamietać i lubię wspominać. Pijąc herbatę.

23 komentarze:

  1. Każdy ma chyba w życiu takie chwile, które chciałby zapamiętać na zawsze ;)
    Bardzo podobają mi się zdjęcia <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post. Też chciałabym wszystko pamięć. Każdą cudowną chwilę w swoim życiu. Oby pamięć to wszystko pomieściła. :)
    Świetne zdjęcia kochana. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy chciałby pamiętać te wszystkie cudowne chwile, ale wiesz co mnie najbardziej przeraża? To, że pamiętać złe chwile będę zawsze, a te dobre często zanikają.
    Piękne zdjęcia!
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wiele momentów, które chciałabym zapamiętać na zawsze, jednak jest to niemożliwe, nad czym ubolewam ;(
    Piękne zdjęcia. Świetnie oddają klimat wakacji oraz tajemniczości!!!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienia to najpiękniejsze co może dać nam los! :)
    www.bezblednakosmetyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym wszystko pamiętać, a zwłaszcza lata dzieciństwa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Ja ostatnie lata bardzo dobrze zapamiętam :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Szczególną uwagę przyciągają Twoje włosy :)

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2016/06/denim-romper-2-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia! Jak czytałam to aż sama do siebie się uśmiechałam tyle przeleciało mi wspomnień w jednej minucie przed oczami... prawda ja też się boję ze tego wszystkiego zapomnę, a nie chce...

    Zaprszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjecia :))

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany tekst. Zabawny, uroczy i cudnie sklecone ze sobą słowa.
    Czekam na więcej takich postów
    zapraszam również do siebie- http://specyfika-mojej-osoby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy chyba chce zapamiętać te najpiękniejsze momenty swojego życia. Niestety często jest tak, że pamiętamy tylko te złe...
    oczymakibica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tekst idealnie pasujący do tak pięknych zdjęć *-*

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. trzecie zdjecie mi sie najbardziej podoba jest cudowne naprawde boskie ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fotografie i fantastycznie napisany post.
    Oby tak dalej kochana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzruszyłam się czytając Twój post... Naprawdę. Płakać mi się zachciało, bo wszystko jest takie ulotne... Chciałabym zatrzymać każdy dobrze spędzony moment w moim życiu, wszystko dobre co przeżyłam, miejsca, w których uwielbiałam bywać...


    http://effy-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jesteśmy w stanie wszystkiego zapamiętać, ale za to możemy uwiecznić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy by chciał pamiętać kilka rzeczy. JA też, np. wyjazd na obóz z 1 klasy :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. To smutne, a wręcz okropne, że ludzka pamięć jest tak krótkotrwała i jesteśmy w stanie zapamiętać tak nie wiele na tak krótko.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze napisane, jestem pod wrażeniem, poczułam w tych słowach odrobinę siebie, naprawdę, brawo!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie rozumiem to co napisałaś. Lubię wieczorami usiąść przy herbacie i poprzeglądac zdjęcia z różnych spotkań, koncertów...
    Pozdrawiam TCK :)
    mojewlasne5minut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię czasami tak sobie powspominać :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń