wtorek, 30 sierpnia 2016

Hiszpania #2- moc zdjęć

Zapraszam Was na nowego posta, przeniesiecie się dziś ze mną znowu do Hiszpanii! Zobaczymy paradę, o której dużo pisaliście w komentarzach, Frigilianę i hiszpańskiego McDonalda! To co, zostaniesz ze mną? (tekst w stylu Ewy Chodakowskiej, wybaczcie mi, jeśli właśnie stanęły wam przed oczami wspomnienia pełne potu i płytkiego oddechu).

Zacznijmy od Malagi, bo parę dni temu dużo pisałam, ale w końcu trudno sobie coś realnie wyobrazić  po opisie dziewczyny po załamaniu nerwowym (NIE CHCIAŁAM WRACAĆ DO POLSKI).
 (uznajmy, że nie widzicie tego kawałka mojej głowy)


(a tu uznajmy, że nie widzicie tej ostrości, a właściwie jej braku)


 Tutaj trochę więcej samego miasta Picassa.






Kolejny punkt naszej pięknej wirtualnej wycieczki dla bogaczy to Frigiliana. Czy to nie super nowoczesne i luksusowe, że byliśmy w Maladze a teraz w białym miasteczku i minęło tylko kilkanaście sekund?
Taki transport tylko na moim blogu, polecam siebie! :D
Ciekawostka- miasteczko jest czyściutkie, nie ma opakowań po lodach na ulicach ani ulotek z pizzerii na krzakach (co w innych hiszpańskich miastach się zdarzało, ale nie myślcie, że ten kraj jest brudny! Czystszy  niż Polska ;)). A we Frigilianie nie ma ani jednego śmietnika. Przyznam szczerze, ja się za nimi nie oglądałam, informacja od pani rezydentki.








Głodni? Zapraszam!
Wiem, ten punkt wycieczki jest niezwykle ekscytujący, wyciągajcie aparaty! Widzicie tę żółtą literę M, czy kiedykolwiek widzieliście coś takiego w Polsce? :o
Na koniec Nerja,

konik morski przy akwarium a'la to w Dubaju (kolejna informacja od pani z TUI),
no i ja!
Mam nadzieję, że czytało Wam się przyjemnie, że choć trochę poczuliście regionalny klimat i, że zostawicie ślad w postaci komentarza lub obserwacji (najlepiej to i to, nie obrażę się :D).
Trzymajcie się ciepło!
Roksana :)


30 komentarzy:

  1. super zdjecia, ale za mało na nich ciebie :D zazdroszczę wyjazdu mega ! <3
    zapraszam do mnie : http://seagoth.blogspot.com/
    Pozdrawiam Oldzia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było w poprzednim poście i będzie w następnym, zapraszam na nie! :) dziękuję <3

      Usuń
  2. O jacieee! Marzy mi się taki wyjazd. Pięknie tam!!! :)
    Pozdrawiam :)

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Zazdroszczę wyjazdu, a zdjęcia są śliczne <3 *.*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pięknie ! Weź mnie tam, prosze :( Świetne zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze marzyłam by jechać do Hiszpanii. Dziękuję, że zabralas mnie na małą wyprawę razem z Tobą i pokazalas część tego pieknego panstwa haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam pięknie! Od zawsze marzy mi się podróż do Hiszpanii, bo to cudowny kraj.
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hiszpania naprawde jest piękna.
    Dziekuje, ze w szybki sposob mnie po niej oprowadzilas. Zdjęcia oddają klimat.
    Naprawde w tym mieście nie ma ani jednego śmietnika? Az ciezko w takim razie uwierzyć, ze jest az takie czyste!
    Genialne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tak piękne, że ludziom chce się o nie dbać! :) Wszystkie śmieci chowają do kieszeni i wyrzucają w domach lub poza miasteczkiem :)

      Usuń
  8. Nie byłam nigdy w Hiszpanii ale po zdjęciach widać że to piękny kraj!świetnie że mogłaś tam pojechać .pozdrawoam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow,chciałabym tam pojechać, sliczny kraj :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, naprawdę świetnie nas oprowadziłaś. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale w tej Hiszpanii jest ślicznie :O Zazdroszczę :o Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/08/50-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Naprawdę piękne miejsce *.* Można tylko pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chce do hiszpani *o*
    http://seagoth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jak tam pięknie *-*
    Pozdrawiam :)
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać zdjęcia! A zwłaszcza jak są takie piękne jak te <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  17. Hiszpania to moje marzenie od zawsze :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajniutkie zdjęcia :D widac piękno tych miejsc :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, tylko tłoczno - chyba jak w większości miejsc w wakacje. W Hiszpanii jeszcze nie byłam,ale ponoć ciekawy kraj! ^^

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku! Ale nas ciągnie do takich wesołych i pięknych miejsc :D A Hiszpania to nasze marzenie ;3 Mamy tam koleżankę i mówi, że bardzo fajnie się tam mieszka, lecz gdy przychodzi burza to trochę jest zamieszania :D Hehe ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej ,zdjęcia są przepiękne! Jak z internetu! Hiszpania jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia mega, a Frigiliana przepiękna. Nic dziwnego, że to miasteczko bogaczy ;)

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale tam jest niesamowicie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjecia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże ale tam pięknie *.*
    też tam chce

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce. Zazdroszczę, że tam byłaś. Ja jedynie byłam w Chorwacji i to 2 lata temu, tam też równie pięknie. Widzę, że wakacje były udane, ale teraz trzeba zejść bardziej na ziemię... szkoła, ah, jak mi się tam nie chce wracać... i jeszcze ta matura. Ładnego masz bloga, jeśli lubisz trochę mroczniejszy wygląd, zapraszam do siebie również :)
    http://koszmarsenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń