środa, 5 października 2016

podaj mi rękę, pokażę ci śmiech

Czy wilk, który wyje w nocy do świecącego księżyca, otoczony ciemnością szarawych, kiedyś zielonych drzew, jest szczęśliwy? A ty?

Niepełna całość, która tak bardzo chce osiągnąć szczyt, lecz nie dosięga kreski. Smutny uśmiech. Jest okej, lecz wciąż to nie to. A tego chcesz. Chcesz szczęścia i równowagi ducha. Chcesz wykrzyczeć światu swą radość, ale wciąż nie możesz. To nie świat jest problemem. To ty.  

Wiesz, co ci polecam na syndrom niedostatku szczęścia? Wejdź na pagórek i zobacz zachód słońca. Daj oczom coś ładnego, piękno istnieje i jest na wyciągnięcie ręki. Pobujaj się na huśtawce, którą uwielbiałeś w dzieciństwie. Przeczytaj książkę, której karty przepełnione są emocjami. Wyciągnij stare fotografie i zobacz siebie samego w kolorowych spodniach zdmuchującego trzy świeczki na torcie. Usiądź i pomyśl o wszystkim, co masz. Dostrzeż to. A teraz biegnij, szybko, do ludzi. Pokaż światu, co masz. Pokaż, jaki jesteś szczęśliwy. 

Nie lubisz być smutny, choć nieraz masz ochotę tylko płakać w poduszkę i słuchać smutnych piosenek. Jeśli teraz nie masz ochoty na radość, jesteś zmęczony życiem wiecznie uśmiechniętego gościa, bądź smutny. Żyj w zgodzie ze sobą, słuchaj własnego organizmu, on przekazuje więcej niż inni ludzie. Zaakceptuj siebie i pokochaj człowieka, którego widzisz w lustrze. Przecież oddychamy, by żyć. Ja życzę wam dobrego życia. 
A wilk? Cóż, nie wiem, spytam się kiedyś.
Roksana


18 komentarzy:

  1. bardzo piękne słowa :) post daje wiele do myślenia. Nie warto marnować czasu na smutki.. zdecydowanie powinniśmy robić wszystko co nam sprawia radość, a jeśli nie wiemy co może wywołać nasz uśmiech to tak jak napisałaś warto wrócić do chwil, które kiedyś sprawiały, że byliśmy szczęśliwi i na nowo je przeżyć, nawet huśtanie się na bujaczce, które za dzieciaka sprawiało mega frajde :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację powinniśmy robić wszystko w zgodzie ze soba, a przede wszystkim akceptować siebie :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądry, inteligenty i dojrzały post, super ci wyszło :)
    Smutek często się pojawia, jedną z moich metod to jest jest zjeść coś słodkiego. Niby głupie, ale z biologicznego punktu widzenia bardzo realne :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zakochałam się w tym co napisałaś. Miałam okres w swoim życiu kiedy uwazalam ze nic mi nie wychodzi i zdarzało mi się płakać, ale doszlam do wniosku, że życie jest tylko jedno i nie warto smucic się o bzdety.
    Bardzo mądry post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądre słowa :) i cudne zdjecia *-*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo nie czytałam tak fajnego postu. Widać że masz poukładane w głowie i wiesz o czym piszesz. Bardzo miło się czytało i na pewno zajrzę tu nie jeden raz. Życzę wielu tak mądrych postów imienniczce! :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj czasami bardzo ciężko nie płakać w poduszkę, ale w końcu zawsze po burzy przychodzi słońce!
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to odniesienie do wilka, jest bardzo trafne ;), ale moim zdaniem za szybko przeszłaś do następnego tematu. Nie miej mi tego za złe, ale kompozycyjnie to się gryzie :/.
    Natomiast Twoje podejście do tematu jest bardzo dobre - ja też uważam życie w zgodzie z naturą za jedną z ważniejszych rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, ślicznie piszesz. Jestem pełna podziwu. Do tego bardzo ładne zdjęcia. OBSERWUJĘ i czekam na więcej. :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądre słowa, świetnie piszesz, dobrze sie czyta tekst. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten post jest jak biały wiersz...cudowne i głębokie :)
    przy okazji- śliczne zdjęcia!
    Byłabyś chętna na wspólną obserwację? daj znać u mnie, jeśli tak ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdego dopadają gorsze chwile to normalne, na mnie np wypłakanie się działa świetnie, po chwili znow mogę się uśmiechac jakby nic nie bylo :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku słowa (chyba) skojarzyły mi się z piosenki, ale jak doczytałem do końca to jednak nie. Piękny post pokazuje to co człowiek naprawdę by chciał. Ojeeju jak ja dawno się na huśtawce nie huśtałem, jak dawno nie oglądałem zachodu słońca... Dziękuje że przypomniałaś mi to wszystko. Post piękna, sesja również. Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/10/owocki-9-coraz-blizej-konca.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Swiat nigdy nie jest problemem. Problemem jest to jak go spostrzegamy. Chyba dostajemy szczęścia poprzez spełnione marzenia to nam daje tego czegoś. Nie można być cały czas szczęśliwym, ale lepiej jest wypłakać się w poduszkę raz na jakiś czas niż udawać i żyć nieszczęśliwie.
    Bardzo mądry i dojrzały post jakich mało, bo teraz młodzież tylko pisze o ubraniach, więc ten...
    Buziakix

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem co napisa!! Po prostu genialni! Najwspanialszy post który czytałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń